Inicio Foros Foro M’agradaria conèixer amiga amant que vulgui compartir moments de passió

Etiquetado: 

• Este debate tiene 8 respuestas, 6 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 1 mes por Enlluernar.
Mostrando 8 respuestas a los debates
  • Autor
    Entradas
      Enlluernar
      Participante

Hola, soc home de 50 anys, molt ben portats, atractiu, esportista i educat. M’agradaria conèixer noia per relació d’amistat i sexe, per passar estones de passió i desconnectar una mica de la vida diària. No busco només sexe, també complicitat i bon rotllo. Però sense compromisos. Si creus que et pot interessar, em pots escriure a evolliure@gmail.com i prenenm una copa un dia.

Medusa76
      Participante

Hola….
      M’atrau aquest mon però soc totalment nova em això i amb molts dubtes, però oberta a provar coses noves…

ferfio
      Participante

Buenos días MEDUSA76, se que no es mi post, perdona, pero me gustaría que un día nos tomáramos algo y hablamos de este mundillo, tengo algo de experiencia. soy Fer tengo 47 años ..te dejo forma de contacto. whatp 653…86..54.12

Medusa76
      Participante

Fer… telegram

almendrado_bcn
      Participante

Hola medusa si vols xerrar soc noi maco amb experiencia, estaré encantat de xerrar amb tu i compartir dubtes i experiencies. Mail almendrado_bcn@hotmail.com

Zeus
      Participante

Hola Medusa!! He vist la teva resposta soc Hector tinc 45 anys i experiencia al mon liberal de fa anys i concec el club, et puc explicar experiencies y ajudar-te amb els dubtes que tinguis o el que volguis saber… poder parlar i si vols en algun moment quedar i explicsr-te tot el volguis saber. El meu telegram es @Hektor696 o al whats 657 077 074

Fins aviat 😘

dreamtime
      Participante

Hola Medusa,, sóc en Xavier, tinc 45 anys i força experiència. Pots trobarme a telegram com a @dreamtime20 ,escriu-me si et ve de gust una bona conversa, una copa i parlar sobre l’ambient in-situ que és el més divertit. Un petó.

ferfio
      Participante

Medusa buscame soy Fer te dejo Telegram @ferfio besosss espero conocerte pronto..

Enlluernar
      Participante

Hola Medusa, soc Enlluernar. No havia vist el teu missatge. Escriu-me a evolliure@gmail.com i parlem.

Mostrando 8 respuestas a los debates
  • Debes estar registrado para responder a este debate.